Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studium učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F16%3A00091267" target="_blank" >RIV/00216224:14310/16:00091267 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studium učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky.

  • Název v anglickém jazyce

    Physics Teachers Training versus Physics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper summarizes experience with physics education and education in supporting mathematical disciplines in plans of physics teaching studies on the Faculty of Science, Masaryk University. It briefly refers to causes of warning downward of physical thinking, knowledge and skills of future graduates in teaching physics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7

  • ISBN

    9788026105312

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    118-125

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň, ČR

  • Místo konání akce

    Kašperské Hory, ČR

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku