Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autenticita venkovského cestovního ruchu. Faktor rozvoje venkova nebo podnikatelský záměr?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F18%3A00102370" target="_blank" >RIV/00216224:14310/18:00102370 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autenticita venkovského cestovního ruchu. Faktor rozvoje venkova nebo podnikatelský záměr?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvoj venkova je dnes z velké části realizován nezemědělskými aktivitami. Značný potenciál je přisuzován cestovnímu ruchu, který je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejícím odvětím národního hospodářství. Cílem výzkumu je zhodnotit a porovnat nabízené služby (případně zážitky) v rámci venkovského cestovního ruchu s charakteristikami současného venkova. Teoretická (rešeršní) část bude doplněna komparativní analýzou destinací venkovského cestovního ruchu na území moravských krajů. Data pro komparativní analýzu byla čerpána z oficiálních stránek Svazu venkovské turistiky a agroturistiky. Z výzkumu je patrné, že tato forma cestovního ruchu skutečně podporuje udržitelný rozvoj venkova a napomáhá k jeho ekologické i ekonomické stabilizaci.

  • Název v anglickém jazyce

    The authenticity of rural tourism. Rural development factor or business plan?

  • Popis výsledku anglicky

    The rural development is recently being largely realized by non-agricultural activities. The considerable potential is attributed to tourism, which is nowadays one of the most dynamically developing field of national economy. The target of the research is to assess and to compare the services (eventually events) offered within the rural tourism to today's countryside features. The theoretical (searching) part will be followed by a comparative analysis of tourists' destinations within the rural tourism in the Moravian regions. The data necessary for the comparative analysis were acquired from the official web site of Countryside tourism and agrotourism association. The research implies that this form of tourism is indeed supporting the countryside sustainable development and facilitates its environmental and economic stabilisation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50700 - Social and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů