Syndrom CAN je problémem i v české škole.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F01%3A00005378" target="_blank" >RIV/00216224:14330/01:00005378 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Syndrom CAN je problémem i v české škole.
Popis výsledku v původním jazyce
Studie předkládá výsledky výzkumného projektu s názvem "Prevence syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte na školách." Každý učtel může pomoci týranému nebo zneužívanému dítěti. Musí ovšem zvládnout základní informace o syndromu CAN, o právech dítěte a v neposlední řadě blíže poznat osobní a rodinnou anamnézu ohrožených dětí.
Název v anglickém jazyce
CAN Syndrome is a Problem in Czech School, too.
Popis výsledku anglicky
The study is presenting outcomes of research project called "Prevention of abused, mistreated and neglected child at schools". Every teacher is able to help a neglected and abused child. Naturally, he has to know basic information about CAN syndrome, about children`s rights and last but not least how to get to know personal and familial case history of the threatened children,
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychologické otázky adolescence, Ed. O. Řehulková a E. Řehulka.
ISBN
80-7326-001-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
87
Název nakladatele
Psychologický ústav AV ČR, nakl. Albert Reprocentrum, Blansko.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—