Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj školství v obci a kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F02%3A00007221" target="_blank" >RIV/00216224:14330/02:00007221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj školství v obci a kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Reformou veřejné správy, započatou v roce 2000, došlo ke značným změnám v oblasti školství. Tyto změny se dotýkají mnoha tisíců lidí, nepočítáme-li rodiče, žáky a studenty.. Do funkcí přicházejí také noví pracovníci obecních a krajských úřadů, úřadů práce, členové výborů pro vzdělávání a zaměstnanost v krajích , školských komisí na obcích, rad škol a dalších institucí a organizací, které se různými způsoby podílejí na přípravě našich dětí a mládeže. Příspěvek informuje o školské politice ČR, o hlavníchproblémech vzdělávání u nás a o základních kompetencích jednotlivých stupňů řízení školství ve světle nově přijatých zákonů. Jeho cílem je přispět k tomu, aby nákladná změna se promítla výrazně do zkvalitnění výchovy a vzdělávání mladé generace v obdobípřípravy pro vstup ČR do Evropské unie.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Education in Municipality and Region

  • Popis výsledku anglicky

    With the beginning of Public administration reform in 2000, there arose some significant changes in education system. These changes can sweep a lot of people, aside from students and their parents. New in their functions are employers of municipal authorities, labour offices and other organizations, that praticipate on education of our children. The contribution involves the school policy in Czech Republic, the main problems, and basic competencies of school management in different levels of public administration. Our objestives are to make these changes meaningful and remarkable in the higher quality of education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání v podmínkách územního řízení

  • ISBN

    80-210-2946-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

    34

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Masarykova Univerzita v Brně, 11.-12.9.2002

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku