Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning v kontextu moderních trendů v síti Internet

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F06%3A00015345" target="_blank" >RIV/00216224:14330/06:00015345 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning v kontextu moderních trendů v síti Internet

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné obecné trendy v nahlížení na web jako na platformu pro zveřejňování, komunikaci a sdílení se odrážejí i v jeho měnícím se využití ve vzdělávání. Tento příspěvek nastiňuje posuny ve vnímání elektronické podpory výuky souhrnně označované jako E-learning 2.0. Zmiňuje nová metodická paradigmata (zejména konektivismus) a jejich požadavky na elektronickou podporu. Naplnění těchto požadavků je ilustrováno na vzorové implementaci (platformě &quot;L2&quot;), umožňující integrovat stávající výukové i obecně použitelné zdroje a vytvořit tak personalizované výukové prostředí (learning landscape) odpovídající principům konektivizmu a kolaborativního učení.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning in the modern Internet trends context

  • Popis výsledku anglicky

    Current trends in using web as a platform for publishing, communication and sharing content affect also its usage in education. This paper presents shifts in e-learning called E-learning 2.0. New pedagogic paradigms (connectivism) and their requirementsfor the technological support are mentioned. Fulfilling these needs is illustrated in a prototypal implementation - the &quot;L2&quot; platform. It allows integration of both existing learning objects and general web resources resulting in a personalisedlearning landscape corresponding to the principles of connectivism and collaborative learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET208050401" target="_blank" >1ET208050401: E-learning v kontextu sémantického webu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technologie pro e-vzdělávání 2006

  • ISBN

    80-01-03512-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    7

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    12. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku