Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technologické výzvy výuky matematiky v prostředí `blended learning'

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F07%3A00019409" target="_blank" >RIV/00216224:14330/07:00019409 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technologické výzvy výuky matematiky v prostředí `blended learning'

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován technologickým aspektům výuky matematiky s využitím výpočetní techniky a komunikačních technologií (blended learning): efektivní příprava elektronických výukových materiálů, nahrávání přednášek, příprava a realizace autotestování s využitím technologie MapleNet.

  • Název v anglickém jazyce

    Technological Challenges of Teaching Mathematics in a Blended Learning Environment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the following technological aspects of blended learning of mathematics: effective preparation of electronic teaching materials suited for different students' needs, videotaping of mathematics lectures, automated (self)testing of subjects taught using the computer algebra system Maple and preparation of interactive teaching materials with the MapleNet technology. Authors describe results achieved during preparation and implementation of these challenges in a Calculus course taught atthe Faculty of Science, Masaryk University in Brno, in Autumn 2006.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET208050401" target="_blank" >1ET208050401: E-learning v kontextu sémantického webu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching

  • ISBN

    978-80-7041-285-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    26

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 7. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku