Klima ve škole: možnosti spolupráce učitelů a školních psychoogů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F07%3A00022606" target="_blank" >RIV/00216224:14330/07:00022606 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klima ve škole: možnosti spolupráce učitelů a školních psychoogů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o některých okolnostech vstupu školních psychologů do školních týmů. Autorky shrnují výsledky strukturované diskuse vedené se skupinou školních psychologů.
Název v anglickém jazyce
Climate in the school: ways of co-operation of teachers and school psychologists
Popis výsledku anglicky
The paper deals with several circumstances of entry of school psychologists to the school team. The authors summarized results of structured discussion (PAT analysis) that was performed in group of school psychologists.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
School and Health 21 (2)
ISBN
978-80-7135-138-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
409-416
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PedF MU Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—