Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning 2.0, or Sharing Educational Contents and Specialized Knowledge by Means of Information System of Masaryk University (IS MU)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F09%3A00038682" target="_blank" >RIV/00216224:14330/09:00038682 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning 2.0, or Sharing Educational Contents and Specialized Knowledge by Means of Information System of Masaryk University (IS MU)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Masaryk University teachers use various e-learning tools enabling them to post teaching materials on the University's Information System. In addition, they utilize the System to create the so-called Interactive Syllabi, examine their students electronically and collect their assignments via Homework Vaults. Students can also share their specialized knowledge without their teachers' intervention by, for instance, posting their own materials in File Vaults, bookmarking electronic sources, tagging thebookmarks thereby specifying the fields of study they are related to, and, finally, sharing them with one another. Moreover, every user can start his/her own Thematic Discussion Group and thus establish a community of people of similar interests.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning 2.0, or Sharing Educational Contents and Specialized Knowledge by Means of Information System of Masaryk University (IS MU)

  • Popis výsledku anglicky

    The Masaryk University teachers use various e-learning tools enabling them to post teaching materials on the University's Information System. In addition, they utilize the System to create the so-called Interactive Syllabi, examine their students electronically and collect their assignments via Homework Vaults. Students can also share their specialized knowledge without their teachers' intervention by, for instance, posting their own materials in File Vaults, bookmarking electronic sources, tagging thebookmarks thereby specifying the fields of study they are related to, and, finally, sharing them with one another. Moreover, every user can start his/her own Thematic Discussion Group and thus establish a community of people of similar interests.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LA09016" target="_blank" >LA09016: Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICTE 2009

  • ISBN

    978-80-7368-459-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    232

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku