Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multimédia a interaktivní studijní materiály na MU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F10%3A00047636" target="_blank" >RIV/00216224:14330/10:00047636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multimédia a interaktivní studijní materiály na MU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Již v roce 2005 implementoval vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU) vlastní nástroje pro elektronickou podporu výuky (e-learningové nástroje) pro tvorbu a spravování kurzů. V té době se začali první učitelé, nadšeni těmito nástroji v IS MU, věnovat zavádění elektronických aktivit do svých předmětů. Postupné zkušenosti ukázaly, že pokud chce univerzita nabídnout svým studenům kvalitní a moderní elektronické studijní materiály, je nutné dlouhodobé vzdělávání a metodické vedení učitelů MU při využívání e-learningových aplikací, které mají v IS MU k dispozici. Předpokládá se, že učitel by se měl soustředit na obsah a zvládnutí jednoduchých nástrojů a pro tvorbu animací nebo využití složitějšího software pro tvorbu grafiky je potřeba odborníků z řad informatiků.

  • Název v anglickém jazyce

    Multimedia and Interactive Study Materials at MU

  • Popis výsledku anglicky

    As early as 2005, the development team of Information System of Masaryk University (IS MU) implemented their own e-learning tools used for designing and administering courses. At that time, some of the teachers working at the University enthusiastic about the project began to incorporate some electronic material in their own courses. Later on, the need for training teachers in the use of the tools and their methodological guidance arose as these turned out to be indispensable in the process of producingthe study material of satisfactory quality and, at the same time, that which meets current students? needs. The idea underlying the present development is that of teachers focusing on the material contents and use of some basic e-learning tools while having the animation part and other more complicated tasks (e.g. use of additional software) attended to by IT professionals ? a support provided by the development team since 2006.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    8. ročník konference Alternativní metody výuky 2010

  • ISBN

    978-80-7435-043-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    GAUDEAMUS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku