Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Building Evaluation Dataset for Textual Entailment in Czech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F12%3A00057949" target="_blank" >RIV/00216224:14330/12:00057949 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Building Evaluation Dataset for Textual Entailment in Czech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recognizing textual entailment (RTE) is a subfield of natural language processing (NLP). Currently several RTE systems exist in which some of the subtasks are language independent but some are not. Moreover, large datasets for evaluation are prepared almost exclusively for English language. In this paper we describe methods for obtaining test dataset for RTE in Czech. We have used methods for extracting facts from texts based on corpus templates as well as syntactic parser. Moreover, we have used reading comprehension tests for children and students. The main contribution of this article is the classification of ?difficulty levels? for particular RTE questions.

  • Název v anglickém jazyce

    Building Evaluation Dataset for Textual Entailment in Czech

  • Popis výsledku anglicky

    Recognizing textual entailment (RTE) is a subfield of natural language processing (NLP). Currently several RTE systems exist in which some of the subtasks are language independent but some are not. Moreover, large datasets for evaluation are prepared almost exclusively for English language. In this paper we describe methods for obtaining test dataset for RTE in Czech. We have used methods for extracting facts from texts based on corpus templates as well as syntactic parser. Moreover, we have used reading comprehension tests for children and students. The main contribution of this article is the classification of ?difficulty levels? for particular RTE questions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sixth Workshop on Recent Advances in Slavonic Natural Language Processing, RASLAN 2012

  • ISBN

    9788026303138

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    53-58

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Karlova Studánka

  • Datum konání akce

    7. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku