Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Solving adversarial patrolling games with bounded error: (extended abstract)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F14%3A00073686" target="_blank" >RIV/00216224:14330/14:00073686 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Solving adversarial patrolling games with bounded error: (extended abstract)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Patrolling games are partially observable games played by two players, the defender and the attacker. The defender aims for detecting intrusions into vulnerable targets by following randomized routes among them, the attacker strives to maximize the probability of a successful (undetected) intrusion. We show how to translate patrolling games into turn-based perfect information stochastic games with safety objectives so that optimal strategies in the perfect information games can be transferred back to patrolling games. We design, to the best of our knowledge, the best algorithm which can compute an epsilon-optimal strategy for the defender among all (history-dependent) strategies.

  • Název v anglickém jazyce

    Solving adversarial patrolling games with bounded error: (extended abstract)

  • Popis výsledku anglicky

    Patrolling games are partially observable games played by two players, the defender and the attacker. The defender aims for detecting intrusions into vulnerable targets by following randomized routes among them, the attacker strives to maximize the probability of a successful (undetected) intrusion. We show how to translate patrolling games into turn-based perfect information stochastic games with safety objectives so that optimal strategies in the perfect information games can be transferred back to patrolling games. We design, to the best of our knowledge, the best algorithm which can compute an epsilon-optimal strategy for the defender among all (history-dependent) strategies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP202%2F10%2F1469" target="_blank" >GAP202/10/1469: Formální metody pro analýzu a verifikaci komplexních systémů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 13th International Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems (AAMAS'14)

  • ISBN

    9781450327381

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1617-1618

  • Název nakladatele

    International Foundation for Autonomous Agents and Multiagent Systems (IFAAMAS)

  • Místo vydání

    Richland, SC, USA

  • Místo konání akce

    paris

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku