Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F19%3A00110491" target="_blank" >RIV/00216224:14330/19:00110491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3330430.3333641" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1145/3330430.3333641</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3330430.3333641" target="_blank" >10.1145/3330430.3333641</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Quantification of the difficulty of problem solving tasks has many applications in the development of adaptive learning systems, e.g., task sequencing, student modeling, and insight for content authors. There are, however, many potential conceptualizations and measures of problem difficulty and the computation of difficulty measures is influenced by biases in data collection. In this work, we explore difficulty measures for introductory programming tasks. The results provide insight into non-trivial behavior of even simple difficulty measures.

  • Název v anglickém jazyce

    Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks

  • Popis výsledku anglicky

    Quantification of the difficulty of problem solving tasks has many applications in the development of adaptive learning systems, e.g., task sequencing, student modeling, and insight for content authors. There are, however, many potential conceptualizations and measures of problem difficulty and the computation of difficulty measures is influenced by biases in data collection. In this work, we explore difficulty measures for introductory programming tasks. The results provide insight into non-trivial behavior of even simple difficulty measures.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)

  • ISBN

    9781450368049

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    „28:1“-„28:4“

  • Název nakladatele

    ACM

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Chicago, IL, USA

  • Datum konání akce

    24. 6. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000507611000028