Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reconfiguring the service system for resilience: lessons learned in the higher education context

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F24%3A00135122" target="_blank" >RIV/00216224:14330/24:00135122 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1108/JBIM-09-2022-0426" target="_blank" >https://doi.org/10.1108/JBIM-09-2022-0426</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/JBIM-09-2022-0426" target="_blank" >10.1108/JBIM-09-2022-0426</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reconfiguring the service system for resilience: lessons learned in the higher education context

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a framework to evaluate how the context of the tertiary education service has been disrupted and the influence on the adherence of the students to the educational process, via primary quantitative data collection. This paper tackles the problem of distinguishing the change in context and context change and the possibility of system reconfiguration.

  • Název v anglickém jazyce

    Reconfiguring the service system for resilience: lessons learned in the higher education context

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a framework to evaluate how the context of the tertiary education service has been disrupted and the influence on the adherence of the students to the educational process, via primary quantitative data collection. This paper tackles the problem of distinguishing the change in context and context change and the possibility of system reconfiguration.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Business & Industrial Marketing

  • ISSN

    0885-8624

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    39

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    1144-1161

  • Kód UT WoS článku

    000920895400001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85147302555