Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F01%3A00008625" target="_blank" >RIV/00216224:14410/01:00008625 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou dovednosti učitele diagnostikovat žákovské prekoncepce ve výuce fyziky a přírodovědy.
Název v anglickém jazyce
Diagnostics Teacher's Skill of Students' Preconceptions.
Popis výsledku anglicky
The paper deals with problematics of the pedagogical teachers' skills to diagnose students' preconceptions in physics and science education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Fyzika v kontexte kultúry.
ISBN
80-8068-082-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
176-180
Název nakladatele
Fakulta humanitných a prírodných vied PU
Místo vydání
Prešov (Slovensko)
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
16. 10. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—