Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Subjektivní teorie učitelů a možnosti jejich výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F03%3A00008685" target="_blank" >RIV/00216224:14410/03:00008685 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Subjektivní teorie učitelů a možnosti jejich výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Po vymezení pojmu subjektivní teorie na základě výzkumů prováděných v německy mluvících zemích je v tomto příspěvku vedena úvaha o tom, jakou roli hrají subjektivní teorie učitele v jeho pedagogickém jednání. Následuje výčet a stručný komentář vybranýchpřístupů a metod, které lze uplatnit ve výzkumu subjektivních teorií. Příspěvek je uzavřen diskusí o tom, jak lze se subjektivními teoriemi pracovat v rámci učitelské přípravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers Subjective Theories and its Investigation

  • Popis výsledku anglicky

    Po vymezení pojmu subjektivní teorie na základě výzkumů prováděných v německy mluvících zemích je v tomto příspěvku vedena úvaha o tom, jakou roli hrají subjektivní teorie učitele v jeho pedagogickém jednání. Následuje výčet a stručný komentář vybranýchpřístupů a metod, které lze uplatnit ve výzkumu subjektivních teorií. Příspěvek je uzavřen diskusí o tom, jak lze se subjektivními teoriemi pracovat v rámci učitelské přípravy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální a kulturní souvislosti výchovy. 11. výroční konference ČAPV s mezinárodní účastí. [CD-ROM]

  • ISBN

    80-7315-046-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku