Alternativní přístup k výuce fyzikální chemie v přípravě učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030618" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00030618 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativní přístup k výuce fyzikální chemie v přípravě učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zkoumá význam a postavení fyzikální chemie v přípravě učitelů chemie a hledá alternativní způsob výuky.
Název v anglickém jazyce
An Alternate Way of Physical Chemistry Teaching
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the importance and the relevance of physical chemistry for future teachers of chemistry. It also looks for an alternate way of physical chemistry teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu
ISBN
80-7231-116-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká vojenská škola pozemního vojska ve Vyškově
Místo vydání
Vyškov
Místo konání akce
Vyškov
Datum konání akce
20. 5. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—