Studio d. Učebnice pro jazykové a střední školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012462" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studio d. Učebnice pro jazykové a střední školy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje novou učebnici němčiny, zdůrazňuje na jejím pojetí moderní principy tvorby cizojazyčných učebnic, všímá si zejména aspektů, které posilují principy samostatného učení se jazyku (projektová výuka, učební strategie). Pro výuku didaktikyněmčiny jako jako cizího jazyka poskytuje nové informace a rozvíjí jejich kompetence v oblasti analýzy a vhodného výběru učebnic pro konkrétní výuku.
Název v anglickém jazyce
Studio d. Textbook of German.
Popis výsledku anglicky
The article presents a new textbook of German as a foreign language, accents the modern principles of textbooks/textbook package and the parts of this textbook which stress autonomous learning (e.g. project, learner strategies). The article offers several new ideas for textbook analysis and textbook selection.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cizí jazyky
ISSN
1210-0811
e-ISSN
—
Svazek periodika
48
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1-4
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—