Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00013271" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00013271 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možnými intervencemi fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 2 st. ZŠ a SŠ na PedF MU v Brně.
Název v anglickém jazyce
Intervening Behavior of Teacher Trainers of Secondery School Teachers at the Faculty of Education MU
Popis výsledku anglicky
The paper provides of intervening behaviorof teacher trainers of future secondary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů
ISBN
80-210-3884-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU
Datum konání akce
9. 12. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—