Informačné a komunikačné technológie ako prostriedok vizualizácie vo vyučovaní biológie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00034405" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00034405 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informačné a komunikačné technológie ako prostriedok vizualizácie vo vyučovaní biológie
Popis výsledku v původním jazyce
V našom príspevku chceme poukázať na to, že vizualizácia prostredníctvom informačných a komunikačných technológií (IKT) má vplyv na záujem študentov o vyučovací predmet biológia, uľahčuje študentom porozumieť učivu biológie a učitelia, ak využívajú IKT pri sprístupňovaní učiva biológia, používajú rôzne formy vizualizácie.
Název v anglickém jazyce
Information and communication technologies as device of visualisation in teaching of biology
Popis výsledku anglicky
In our contribution we are focused on visualization through the information and communication technologies (ICT). It influences students interest in biology as teaching subject, students better understand biology curriculum, if they use ICT and teachersmake biology curriculum more available using different forms of the visualization.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paidagogos
ISSN
1213-3809
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—