Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00016176" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00016176 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá sociálními strategiemi učení ve výuce cizímu jazyku z pedagogického a lingvodidaktického hlediska.
Název v anglickém jazyce
Social Strategies in the Foreign Language Teaching.
Popis výsledku anglicky
The paper presents the social learning strategies in the foreign language teaching in the point of view of the methodology of foreign language and education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
ISBN
80-210-4164-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
182-188
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—