Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00033092" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00033092 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá podmínkami integrativního a inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
Název v anglickém jazyce
Terms integrative inclusive education of pupils with special educational needs at primary school in the Czech Republic.
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the conditions integrativního and inclusive education of pupils with special educational needs at primary school in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kapitoly ze speciální pedagogiky. 2. rozšířené a přepracované vydání.
ISBN
80-7315-120-0
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Počet stran knihy
404
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—