Jedno červnové dopoledne třídy 3.B v Domě pánů z Kunštátu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00033233" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00033233 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jedno červnové dopoledne třídy 3.B v Domě pánů z Kunštátu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje projekt pedagogické praxe studentů Katedry výtvarné výchovy PdF MU. Studenti tvoří a testují nové typy galerijní a muzejní pedagogiky v galeriích výtvarného umění. Projekt vede doktorandka Barbora Svátková. Fotodokumentace k článku ukazuje provedení animačního programu ve studentském návrhu Tomáše Rybníčka a Jitky Semotamové.
Název v anglickém jazyce
One June afternoon by the third class B in The House of the Lords of Kunštát
Popis výsledku anglicky
This paper presents the project of students pedagogical praxis at the Department of art education within the Pedagogical faculty of Masaryk University. Students creates and works a new types of gallery and museum education in fine art galleries. The project leader is PhD student Barbora Svatkova. Photo of the article shows the implementation of the education program in the student draft by Tomas Rybnicek and Jitka Semotamova.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Talent ? měsíčník pro učitele a příznivce základních uměleckých škol
ISSN
1212-3676
e-ISSN
—
Svazek periodika
-
Číslo periodika v rámci svazku
-
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
40
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—