Role učitele na cestě k autonomi žáka v cizojazyčné výuce,
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020779" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020779 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag stellt Ergebnisse einer Pilotforschung vor, die stellt fest, wie die FremdsprachenlehrerInnen ihre Rolle als Förder der Lernerautonomie reflektieren und wie sie dieses Prinzip im Unterricht realisieren.
Název v anglickém jazyce
Role of the Teacher Resulting in Learner Autonomy in Foreign Language Teaching.
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of an empirical research focused on the determination of the FL teachers ability to support autonomous learning of their pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft III.
ISBN
978-80-210-4501-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
54-62
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—