Internetové prezentace základních škol jako možný indikátor jejich vnitřního sociálního prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00021898" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00021898 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internetové prezentace základních škol jako možný indikátor jejich vnitřního sociálního prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná studie představuje výsledky analýzy 104 internetových prezentací českých základních škol na základě 20 formálních i obsahových kritérií. Internetová prezentace školy je zde představována jako nástroj komunikace školy s aktéry edukačního procesui jako odraz vnitřního sociálního prostředí školy, tj. jako jeden z možných indikátorů sociálního klimatu školy.
Název v anglickém jazyce
School website as an idicator of the shool social environment
Popis výsledku anglicky
A research study shows outputs of an anlaysis of 104 school web presentations (its design, structure, goals etc.). Results of our study shows a school web presentation as one of indicators of school climate.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
2007
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
4-20
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—