Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh metodologického postupu videostudie tělesné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00022040" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00022040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh metodologického postupu videostudie tělesné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je představen návrh metodologického postupu videostudie tělesné výchovy. Autoři věnují pozornost problematice tvorby kategoriálních systémů a posuzovacích škál, které lze v rámci videostudie využívat. V příspěvku jsou formulovány metodologické problémy, které se v souvislosti s videostudií tělesné výchovy jeví jako klíčové (kvalita výuky jako východisko videostudie; empirická uchopitelnost prvků podporujících zdraví ve výuce; tvorba kategoriálních systémů a posuzovacích škál, které by umožnily postihovat prvky podporující zdraví ve výuce; možnosti analýzy výukových situací podporujících zdraví).

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal of design for video study of physical education

  • Popis výsledku anglicky

    V příspěvku je představen návrh metodologického postupu videostudie tělesné výchovy. Autoři věnují pozornost problematice tvorby kategoriálních systémů a posuzovacích škál, které lze v rámci videostudie využívat. V příspěvku jsou formulovány metodologické problémy, které se v souvislosti s videostudií tělesné výchovy jeví jako klíčové (kvalita výuky jako východisko videostudie; empirická uchopitelnost prvků podporujících zdraví ve výuce; tvorba kategoriálních systémů a posuzovacích škál, které by umožnily postihovat prvky podporující zdraví ve výuce; možnosti analýzy výukových situací podporujících zdraví).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tělesná výchova a zdraví pro 21. století: myšlenky, které by měly usměrňovat tvorbu školních vzdělávacích programů

  • ISBN

    978-80-210-4258-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    70-74

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku