Dramatická výchova jako metoda získávání měřitelných dat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023106" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023106 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dramatická výchova jako metoda získávání měřitelných dat
Popis výsledku v původním jazyce
Předpokládáme, že dramatická výchova rozvíjí sociální kompetence žáků a ovlivňuje jejich morální usuzování. Sledujeme dosaženou úroveň morální zralosti žáků vzhledem k jejich věku a charakteristikám plynoucím ze zjištěného sociálního handicapu a ověřujeme souvislost s kompetencemi žáků, které rozvíjí dramatická výchova. Chceme dokázat spolehlivost metody dramatické výchovy jako možného nástroje pro akční výzkum na základních školách.
Název v anglickém jazyce
Drama Education as Research Method
Popis výsledku anglicky
Summary of research design for thesis The Drama Education at the Elementary School for Integration of Social Disadvantaged Pupils. First point: the assumption about potencionality of Drama Education to develop social competence and influnce on moral maturity as measurable variables.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. 2. díl
ISBN
978-80-7220-306-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
394-399
Název nakladatele
VOTOBIA
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—