Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023251" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o roli sociálních služeb v procesu inkluzívního vzdělávání s bližším zaměřením na město Brno. Poukazuje na nutnost kvalitní sociální podpory v procesu úspěšného inkluzívního vzdělávání. Je zde zmíněn nový legislativní rámec v sociálníoblasti a definovány sociální služby dle zmíněného zákona. Příspěvek také odkazuje na projekt komunitního plánování sociálních služeb v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of Social Services in the Process of Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the role of social services in the process of inclusive education with the specification on Brno. It shows the importance of good social support in the process of successful inclusive education. New legislative framework is mentioned in this article, social services are described here. This article also gives information about another project of community planning of social services in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole

  • ISBN

    978-80-7315-150-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    128

  • Strana od-do

    65

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku