Čtenářské strategie žáků 1. stupně základní školy v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023820" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023820 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The paper introduces research on reading literacy of primary school children, which was realised in 2005/6 in Brno, Czech Republic. We describe research design combining quantitative and qualitative approach, its methods and techniques, the course of theresearch and selected results. Some findings are offered for discussion towards the end.
Název v anglickém jazyce
Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper introduces research on reading literacy of primary school children, which was realised in 2005/6 in Brno, Czech Republic. We describe research design combining quantitative and qualitative approach, its methods and techniques, the course of theresearch and selected results. Some findings are offered for discussion towards the end.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Checkpoint literacy
ISBN
978-3-9809663-6-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
DGLS
Místo vydání
Berlín
Místo konání akce
Berlín
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—