Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00032076" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00032076 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach
Popis výsledku v původním jazyce
Recent approaches to teaching writing have emphasized creating active learners. The Internet has created new opportunities to establish a decentralized teaching environment, with teachers as guides instead of as the only sources of information. This paper will briefly introduce the process genre approach and describe some ways to use the Internet to supplement, or even supplant, in-class instruction.
Název v anglickém jazyce
Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach
Popis výsledku anglicky
Recent approaches to teaching writing have emphasized creating active learners. The Internet has created new opportunities to establish a decentralized teaching environment, with teachers as guides instead of as the only sources of information. This paper will briefly introduce the process genre approach and describe some ways to use the Internet to supplement, or even supplant, in-class instruction.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Romanian Journal of English Studies
ISSN
1584-3734
e-ISSN
—
Svazek periodika
4/2007
Číslo periodika v rámci svazku
No. 4
Stát vydavatele periodika
RO - Rumunsko
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—