Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00032286" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00032286 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace epických textů na základní škole. Všímá si především práce s fikčními světy těchto textů a definuje základní typy tvořivých interpretačních činností. Dále se - formou dílčí výzkumné sondy - zabývá také zastoupením tvořivých interpretačních úkolů ve vybraných čítankách.
Název v anglickém jazyce
The creative interpretation as a way of understanding of literature at basic school.
Popis výsledku anglicky
The article deals with the possibility of creative interpretation of epic texts at basic school. It notices the work with the fictitious worlds of these texts and it defines fundamental groups of creative interpretative activities. The article also includes a partial research probe - it deals with the presence of creative interpretative tasks in some readers for the 5th class.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální otázky literatury pro děti a mládež a její reflexe
ISBN
80-903339-9-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
BM Typo
Místo vydání
Slavkov
Místo konání akce
Slavkov
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—