E-learning in Lessons of Creative Writing in Teacher Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00032632" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00032632 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
E-learning in Kursen des Kreativen Schreibens für Lehramtstudierende
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag verweist auf die autochtone Leistung verschiedener Applikationen der E-Learning-Umgebung Moodle für einen wirksamen und attraktiven Unterricht des Kreativen Schreibens an Pädagogischen Fakultäten. Die Möglichkeiten des Moodle werden vor allemim Sinne einer Datenbank, der allgemeinen Zugänglichkeit und der strukturierten Bewertung der Texte ausgelotet.
Název v anglickém jazyce
E-learning in Lessons of Creative Writing in Teacher Education
Popis výsledku anglicky
The paper inquires the specific contribution of the e-learning program Moodle for courses of creative writing for prospective teachers of German. It offers multiple possibilies concerning the text-corpuses, their overall availability, and evaluation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
E-learning - Využitie internetových projektov pri príprave učiteľov cudzieho jazyka
ISBN
978-80-8068-656-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Filozofická fakulta Prešovskej univerzity
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—