STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00033184" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00033184 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentovaný příspěvek je projektem disertační práce. Osvojování slovní zásoby je klíčovým tématem lingvodidaktiky. Cílem zamýšleného projektu disertační práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního projektu a metod zjistit, pomocí jakých specifických strategií si žáci slovní zásobu osvojují, a které strategie jsou v jejich prostředí nejefektivnější. Zkoumáni by měli být žáci na 2. stupni ZŠ, protože tato věková skupina byla z hlediska strategií osvojování slovní zásoby u nás ještě málo zkoumána.
Název v anglickém jazyce
VOCABULARY LEARNING STRATEGIES IN FOREIGN LANGUAGES
Popis výsledku anglicky
This article presents the project of an intended research study. It focuses on the importance of the vocabulary learning strategies and offers a possible research in this field. We are interested in investigating the learners of foreign languages at theend of the lower-secondary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Sborník příspěvků z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 1. díl
ISBN
978-80-7220-306-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—