Zodpovědné tvoření: psychohygiena pro pedagogy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00033550" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00033550 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zodpovědné tvoření: psychohygiena pro pedagogy
Popis výsledku v původním jazyce
Text nabízí umění psychohygieny rozvíjené na podkladě buddhistické psychologie abhidhammy a ukazuje konkrétní postupy rozvoje schopností mysli (všímavosti, soustředění, úsilí, důvěry a moudrosti), na nichž je založen trénink dovedností zvládání každodenního života se specifickým zaměření na situaci pedagoga.
Název v anglickém jazyce
Responsible Creation: Mental Health Techniques for Teachers
Popis výsledku anglicky
The text offers the art of mental health developed on the basis of buddhist psychology of abhidhamma and shows the concrete procedures of mind abilities cultivation (of mindfulness, concentration, effort, trust and wisdom). This cultivation forms the foundation of the proficiencies training of everyday life coping with specific focus on the situation of a teacher.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Praktické rady budoucím učitelům, řešení problémů 2. díl.
ISBN
978-80-903654-1-4
Počet stran výsledku
49
Strana od-do
—
Počet stran knihy
371
Název nakladatele
Centrum inovativního vzdělávání
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—