Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00025805" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00025805 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Žáci s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí, které přispívá k rozvoji jejich talentu. Je uvedeno několik úloh k práci s nadanými žáky.
Název v anglickém jazyce
Talented pupils of mathematics
Popis výsledku anglicky
Students with skills in mathematics needed incentive environment that contributes to the development of their talents. There are several problems to work with gifted pupils.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Komenský
ISSN
0323-0449
e-ISSN
—
Svazek periodika
132
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—