Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026194" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026194 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá charakteristikami a projevy dětí nadaných v matematice a problémy spojenými s přípravou budoucích učitelů prvního stupně ZŠ na identifikaci a rozvíjení talentu matematicky nadaných dětí.
Název v anglickém jazyce
Mathematically gifted children and preparation of teachers for develop their talents
Popis výsledku anglicky
The paper contains characteristics and abilities of mathematically gifted children in early grades and in primary school level indicates problems joined with preparation of students to find out and to develop mathematically talented pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání
ISBN
978-80-7043-548-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—