Přístupy k terapii vývojové dysfázie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026961" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026961 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k terapii vývojové dysfázie
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem příspěvku je problematika aplikace principů alternativní a augmentativní komunikace v terapii vývojové dysfázie. Hlavním cílem prezentovaného výzkumného šetření bylo v rámci terapie vývojové dysfázie aplikovat principy alternativní a augmentativní komunikace, které mohou posloužit jako prostředek k zesílení stimulace smyslových kanálů jejich vzájemným propojením, neboť děti s touto formou narušené komunikační schopnosti mají obtíže se zpracováním informace, která přichází pouze zrakovou či sluchovou cestou.
Název v anglickém jazyce
The Accessions to the Therapy of the Developmental Dysphasia
Popis výsledku anglicky
The topic of the article is the issue of application of alternative and augmentativecommunication principles in the therapy of developmental dysphasia. The main aim of the research is, within the framework of therapy of developmental dysphasia, to applyalternative and augmentative communication principles that can serve as a means of sense channels stimulation reinforcement by the means of their mutual connection. Children with this type of impaired communication abilities have difficulties with processing of information, that comes only by visual or audial way.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU
Datum konání akce
17. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—