Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00042272" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00042272 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V odborné knize je prezentován Výzkumný záměr (MSM0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. a výzkumné týmy určené k jeho realizaci. Výzkumnýzáměr (VZ) je koncipován jako výzkum aplikovaný, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie)řešení problému, o metodologickou dimenz monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury je výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Vz je koncipován na období let 2007-2013. Předmětem bádání je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluze/integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školys důrazem na postupnou implementaci RVP ZV. Výstupy jsou prezentovány po etapách ve formě konferencí a publikační činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of Pupils with Special educational Needs II.

  • Popis výsledku anglicky

    The research proposal Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (FEP BE) is the applied, long term, and intensive research. Form the methodological point of view, there are two main dimensions (strategies): the monographic one and the statistical one. The research will be carried out as the qualitative research within the momographic procedure, its result will be an episteme for the empirical research. This part of the research will be conducted according to the operationalisation goals of each research area. Proposals adn actions will be determined. This research project is proposed for the yeaars 2007-20013. The study is a systematic creative activity in the areas of inclusion/integration of students with special needs in basic school with the aim to gradually implement FEP BE. The research outcomes will be presented at conferences and in publications.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7315-170-6

  • Počet stran knihy

    369

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy