Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Environmentální přístup k přípravnému vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035431" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00035431 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Environmentální přístup k přípravnému vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka charakterizuje environmentální přístup a na základě nových kulturních obsahových principů, cílových kompetencí a oblastí a výsledků výzkumů sleduje obsahové zaměření přípravy v rovině kognitivní, kognitivně afektivní a kognitivně motorické. Konkretizuje multidisciplinární a komplexní charakter environmentální přípravy učitelů jako průřezového tématu v profesní přípravě.

  • Název v anglickém jazyce

    The Environmental Approach in the Teacher Training

  • Popis výsledku anglicky

    The author starting point is characterisation of environmental approach by virtue of the results of the research in education which serves as a basis for content evaluation in teacher training. She points out the significance of ecopedagogical competencefor establishment and development of ecological literacy. The author is grounded on the proposal of standard undergraduate ecological/environmental teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vývoj, proměny a možnosti primárního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7041-707-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    GAUDEAMUS, Univerzita Hrtadec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta UHK

  • Datum konání akce

    3. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku