Nejčastější chyby ve studentských protokolech z předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035570" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00035570 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nejčastější chyby ve studentských protokolech z předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Nedílnou součástí přípravy budoucích učitelů chemie na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity je i Laboratorní cvičení z fyzikální chemie. Navazuje na učivo z předmětu Fyzikální chemie, která spolu s předmětem Analytická chemie tvoří nejobtížnější část studia oboru Pedagogické asistentství chemie pro ZŠ. Konferenční příspěvek zkoumá nejčastější chyby studentů při vypracování protokolů k experimentálním úlohám v předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie. Zabývá se nejen základní matematickou vyspělostí studentů, ale i jejich přístupem k dodržení podmínek pro získání započtu za tento předmět.
Název v anglickém jazyce
The Most Frequent Mistakes in Students Protocols at the Subject Laboratory Training in Physical Chemistry
Popis výsledku anglicky
A very important part of preparation of future chemistry teachers at Faculty of Education, Masaryk University, is also Laboratory Training in Physical Chemistry. It agrees with the subject matter of the subject Physical Chemistry, which together with Analytical Chemistry represents the most difficult part of the study of the specialization Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry. In this paper we recapitulate the most frequent mistakes of the students in the protocols at the subject Laboratory Training in Physical Chemistry. It is interesting to observe the level of mathematical skills of the students as well as their liability for the conditions for receiving the credit and for termination of the subject.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu
ISBN
978-80-7231-650-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita obrany, fakulta ekonomiky a managementu
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—