Sociální učení a dramatická výchova v posilování kompetencí osob s postižením zraku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035749" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00035749 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální učení a dramatická výchova v posilování kompetencí osob s postižením zraku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na koncept sociálního učení, jeho přínos a opodstatnění v edukaci dětí, žáků a studentů s postižením zraku. Zároveň chce poukázat na potřebu využívání metod dramatické výchovy, která přispívá k posilování kompetencí a aktivizaci lidí se zrakovým postižením.
Název v anglickém jazyce
Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the concept of social learning, its contribution and justification of using it in to educate children, pupils and students with visual impairment. However, it emphasizes the need to use drama methods, which contribute to strenghtening the competencies and active life in people with visual impairment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV
ISBN
978-80-210-4849-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—