Podíl hudební výchovy na rozvoji komunikativních dovedností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037251" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037251 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podíl hudební výchovy na rozvoji komunikativních dovedností
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje výsledky výzkumného šetření v oblasti komunikativních dovedností u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Formulované závěry poukazují na aktuální stav ve školách a naznačují možnosti a prostředky z oblasti hudebního vzdělávání, které mohou učitelé při práci využít.
Název v anglickém jazyce
The share of music education in developing communicative skills
Popis výsledku anglicky
The contribution embodies results of the research realized as a part of the investigative purpose in territory of the communicative competences of children with special needs. Defined conclusions point to the current state at school and indicate possibilities and means from the area of music education which teachers can use.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kontexty hudební pedagogiky III
ISBN
978-80-7290-323-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Petra Bělohlávkobá
Místo vydání
UK Praha
Místo konání akce
UK Praha
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—