Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody a techniky DV při intervenci sociálně znevýhodněných dětí.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037260" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody a techniky DV při intervenci sociálně znevýhodněných dětí.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku představujeme metody a techniky dramatické výchovy a práce s prožitkem skrze další umělecké aktivity jako intervenční techniky při rozvoji osobnostních a sociálních kompetencí u dětí se specifickými potřebami. Výsledky projektu, které prezentujeme, jsou součástí výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, který vede prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. na PdF MU.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods and techniques of drama education and processing an experience by means of other art activities as intervention techniques in the development of personal and social competences in special needs children.

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution, we present methods and techniques of drama education and work with an experience through other art activities as intervention techniques in the development of personal and social competences in special needs children. The presented results of the project are part of the research intention Special needs of children in the context of General Educational Program for Primary Education led by prof. Marie Vítková, CSc at the Faculty of Education, Masaryk University.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním

  • ISBN

    978-80-7315-188-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku