Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037397" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity byla první v České republice, která získala akreditaci pro výuku oboru Výchova ke zdraví. Podle jejího vzoru a na základě jejích získaných zkušeností postupně připravují k akreditaci a zahajují výuku oboru Výchova ke zdraví i na dalších pedagogických fakultách v republice a konzultují v Brně na fakultě náplň oboru a návaznost jednotlivých předmětů do něj zařazených. Přesto však, že se na Pedagogické fakultě v Brně bude konat již pátá mezinárodní konference na téma Škola a zdraví pro 21. století, nezbývá, než opět upozornit na potřebu a nutnost výuky Výchovy ke zdraví na pedagogických fakultách. To proto, že se stále ještě vyskytují názory, že tento předmět není nutný. Příspěvek prezentuje výsledky anonymní ankety uspořádané mezi studenty brněnské Pedagogické fakulty. Studenti se zde vyjadřují k výuce oboru Výchova ke zdraví a o jeho významu pro znalosti a dovednosti budoucích učitelů.
Název v anglickém jazyce
The problems of teaching in the field of Health Education in primary schools.
Popis výsledku anglicky
Faculty of Education Masaryk University is the first faculty in the Czech republic that gained accreditation for the course Health Education. In spite of the fact that the Brno Faculty of Education holds the fifth annual conference on School and Health for the 21st Century this year, it is necessary to emphasize again the necessity and urgency of implementing Health Education courses into teaching programmes of Faculties of Education. That is because there are still some opinions present which claim that such a course is not necessary. The article presents results from an annonymous inquiry which requested students of Brno Faculty of Education. Students expressed their opinions on the Health Education lectures and the importance of these lectures for their knowledge and skills as for future teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
KALOKAGATHIE - Fórum výchovy ke zdraví XII.
ISBN
978-80-210-4996-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Místo vydání
Brno, Česká republika
Místo konání akce
Benešov u Prahy
Datum konání akce
17. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—