Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037397" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity byla první v České republice, která získala akreditaci pro výuku oboru Výchova ke zdraví. Podle jejího vzoru a na základě jejích získaných zkušeností postupně připravují k akreditaci a zahajují výuku oboru Výchova ke zdraví i na dalších pedagogických fakultách v republice a konzultují v Brně na fakultě náplň oboru a návaznost jednotlivých předmětů do něj zařazených. Přesto však, že se na Pedagogické fakultě v Brně bude konat již pátá mezinárodní konference na téma Škola a zdraví pro 21. století, nezbývá, než opět upozornit na potřebu a nutnost výuky Výchovy ke zdraví na pedagogických fakultách. To proto, že se stále ještě vyskytují názory, že tento předmět není nutný. Příspěvek prezentuje výsledky anonymní ankety uspořádané mezi studenty brněnské Pedagogické fakulty. Studenti se zde vyjadřují k výuce oboru Výchova ke zdraví a o jeho významu pro znalosti a dovednosti budoucích učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The problems of teaching in the field of Health Education in primary schools.

  • Popis výsledku anglicky

    Faculty of Education Masaryk University is the first faculty in the Czech republic that gained accreditation for the course Health Education. In spite of the fact that the Brno Faculty of Education holds the fifth annual conference on School and Health for the 21st Century this year, it is necessary to emphasize again the necessity and urgency of implementing Health Education courses into teaching programmes of Faculties of Education. That is because there are still some opinions present which claim that such a course is not necessary. The article presents results from an annonymous inquiry which requested students of Brno Faculty of Education. Students expressed their opinions on the Health Education lectures and the importance of these lectures for their knowledge and skills as for future teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KALOKAGATHIE - Fórum výchovy ke zdraví XII.

  • ISBN

    978-80-210-4996-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity

  • Místo vydání

    Brno, Česká republika

  • Místo konání akce

    Benešov u Prahy

  • Datum konání akce

    17. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku