Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037593" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037593 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení
Popis výsledku v původním jazyce
Jsou prezentovány výsledky výzkumu a inovací učebních úloh pro studenty se specifickými poruchami učení ve výuce fyziky.
Název v anglickém jazyce
Innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities
Popis výsledku anglicky
Research outcomes of innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities in physics education are presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4
ISBN
978-80-7043-785-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
23. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—