Náměty pro rozvoj logicko-matematického myšlení v posledním ročníku MŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037705" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037705 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Náměty pro rozvoj logicko-matematického myšlení v posledním ročníku MŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek ukazuje, že vývoj dítěte jako celku je mimořádně důležitý.Dále naznačuje úlohu pohody a problém stresu, jejich vliv na zdraví dítěte. Výsledky dlouhodobého výzkumu na ZŠ.
Název v anglickém jazyce
Sugestion for the development of logically-mathematical thinking in the last year of kindegartens
Popis výsledku anglicky
Benefit shows that the child evolution as a whole is exceedingly important. Further it indicatesan exercise of humour and problem of stress, their influence over the childs health. Results of long-term research on the basic schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Príprava učitelov v procese školských reforiem Prešov 2009
ISBN
978-80-555-0024-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Grafotlač Prešov
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—