Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038154" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038154 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace byla vydána s cílem podpořit interní i externí spolupráci jednotlivých subjektů Katedry sociální pedagogiky PdF MU, ale i spolupráci se širší odbornou i laickou pedagogickou veřejností. Sociální pedagogika je dynamicky se rozvíjejícím vědním oborem, o jehož obsahu a koncepci širší pedagogická veřejnost mívá odlišné představy. Předložený text vymezuje dílčí linie vědecko-výzkumné a odborné činnosti členů katedry sociální pedagogiky PdF a vybraných studentů oboru Sociální pedagogika.

  • Název v anglickém jazyce

    The Symposium of the Departement of Social Education at the PdF MU 2

  • Popis výsledku anglicky

    This work was published on the occasion of the scientific seminar called Symposium of Social Pedagogy at the Faculty of Education PdF MU that was organized by the Department of Social Pedagogy. The main impetus behind the effort to publish this work wasthe idea to motivate and support both, internal and external cooperation across the subjects at the Department of Social Pedagogy, the PdF MU, as well as to encourage cooperation with wider professional and general public. As a scientific subject field,social pedagogy currently undergoes dynamic development, while the understanding of its conception and content differs in the professional circles. The work in question then serves as orientation outline of the activities performed in the seminar by thedepartment members. The reader gets the opportunity to take a look behind the scenes of a relatively new department at the PdF MU. The work does not provide a detailed analysis of the departments activities, though.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů