Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nejsou látky jako látky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038168" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038168 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nejsou látky jako látky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je představen jeden z výstupů projektu DIDACTEX, který se zaměřuje na propagaci technických oborů, a to zejména u žáků závěrečných ročníků základních škol, kteří se rozhodují o svém budoucím povolání. V článku je popsána tvorba výukového videopořadu zaměřeného na experimenty s textilem a jeho využívání během výuky fyziky.

  • Název v anglickém jazyce

    Are not substances such as substance

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we introduce one of the outputs of the project DIDACTEX that dedicated to the promotion of technical disciplines, especially for students of final grades primary schools who decide on their future profession. The article described creationof educational videos focused on experiments with textiles and its use the teaching of physics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E08026" target="_blank" >2E08026: Vývoj a pilotní odzkoušení metodiky pro vytváření a používání didaktických prostředků propagujících technické disciplíny a výzkum ve výuce na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Veletrh nápadů učitelů fyziky 14

  • ISBN

    978-80-210-5022-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku