Možnosti slohové a komunikační výchovy na ZŠ u žáků se sociálním znevýhodněním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038460" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038460 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti slohové a komunikační výchovy na ZŠ u žáků se sociálním znevýhodněním
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje problematice slohové a komunikační výchovy na ZŠ u žáků se sociálním znevýhodněním, např. v multikulturní třídě.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of primary school stylistic and communication education in pupils with social disadvantage
Popis výsledku anglicky
The paper deals with problems of stylistic and interactive education at elementary schools with socially disadvantaged pupils. It presents how much causes of social disadvantages can be especiall in multicultural situation in the school class.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VOJTOVÁ, V. - VÍTKOVÁ, M. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—