Vliv aktivizujících výukových metod na vzdělávací výsledky žáků a jejich vztah k vyučovacímu předmětu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038495" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038495 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv aktivizujících výukových metod na vzdělávací výsledky žáků a jejich vztah k vyučovacímu předmětu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vlivem aktivizujících výukových metod na vzdělávací výsledky žáků a jejich vztahu k vyučovacímu předmětu dějepis na druhém stupni základních škol.
Název v anglickém jazyce
The Activating Teaching Methods and their Influence on Pupils Educational Results and their Relation on the Subject
Popis výsledku anglicky
The contribution is aimed at the activating teaching methods influence on pupils education results and their relation to the subject in primary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 2
ISBN
978-80-210-5019-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—