Co s nadaným dítětem na ZŠ?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038543" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038543 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co s nadaným dítětem na ZŠ?
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika vzdělávání nadaných dětí je v současné době aktuálním a často skloňovaným tématem. O nutnosti věnovat se speciálním způsobem nadaným dětem je pojednáno také v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání VÚP v Praze, což se podle našeho předběžného zjištění zatím jen pozvolna promítá do školních vzdělávacích programů a především do samotné praxe škol. V příspěvku naznačujeme, že po stránce teoretické je tato oblast relativně dobře zpracovaná. Mnohé teoretické poznatky z hlediska pedagogiky i psychologie jsou dobře dostupné nejen pro širší, ale především pro odbornou a pedagogickou veřejnost. Jejich stručný přehled je obsahem první části příspěvku.
Název v anglickém jazyce
What Can We Do with Gifted Children at Elementary School?
Popis výsledku anglicky
Problems of education of gifted and talented children is burning issue in these days. The necessity to devote to gifted children by special ways has been also mentioned in Framework Education Programme for Elementary Education. According to our provisional finding, educational methods of gifted children are only slowly promoted into School Education Programmes and school routine above all. In the contribution we indicate that theoreticaly is education of gifted children processed enough. Many theoretical pieces of knowledge in term of pedagogy and psychology are well accessible both wider public and especially professionals. The first part of our contribution is their brief summary.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nadaní žáci: výzva pro učitele
ISBN
978-80-210-5039-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, Pedagogická fakulta MU
Datum konání akce
18. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—