Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co s nadaným dítětem na ZŠ?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038543" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co s nadaným dítětem na ZŠ?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika vzdělávání nadaných dětí je v současné době aktuálním a často skloňovaným tématem. O nutnosti věnovat se speciálním způsobem nadaným dětem je pojednáno také v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání VÚP v Praze, což se podle našeho předběžného zjištění zatím jen pozvolna promítá do školních vzdělávacích programů a především do samotné praxe škol. V příspěvku naznačujeme, že po stránce teoretické je tato oblast relativně dobře zpracovaná. Mnohé teoretické poznatky z hlediska pedagogiky i psychologie jsou dobře dostupné nejen pro širší, ale především pro odbornou a pedagogickou veřejnost. Jejich stručný přehled je obsahem první části příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    What Can We Do with Gifted Children at Elementary School?

  • Popis výsledku anglicky

    Problems of education of gifted and talented children is burning issue in these days. The necessity to devote to gifted children by special ways has been also mentioned in Framework Education Programme for Elementary Education. According to our provisional finding, educational methods of gifted children are only slowly promoted into School Education Programmes and school routine above all. In the contribution we indicate that theoreticaly is education of gifted children processed enough. Many theoretical pieces of knowledge in term of pedagogy and psychology are well accessible both wider public and especially professionals. The first part of our contribution is their brief summary.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nadaní žáci: výzva pro učitele

  • ISBN

    978-80-210-5039-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno, Pedagogická fakulta MU

  • Datum konání akce

    18. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku